
Öğrenci Komisyonu Tarafından Düzenlenen Kalite Elçisi Çalıştayı (KEÇ’26) Tamamlandı
- Tarih 25 Haziran 2026
Öğrenci Komisyonu Tarafından Düzenlenen Kalite Elçisi Çalıştayı (KEÇ’26) Tamamlandı
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Öğrenci Komisyonu tarafından, KEP’26 – Kalite Elçisi Eğitim Programı’na katılarak kalite elçisi olmaya hak kazanan yükseköğretim öğrencilerine yönelik olarak “Kalite Elçisi Çalıştayı (KEÇ’26)” düzenlendi.
YÖKAK Kurumsal Dış Değerlendirme Programlarının işleyişi hakkında bilgi ve beceriler kazandırılması ve aynı zamanda YÖKAK’ın 2026 yılı Değerlendirici Eğitimi’ne ön hazırlık olması amacıyla 23 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilen çalıştaya, farklı yükseköğretim kurumlarından 170 öğrenci davet edildi. Çevrim içi ortamda düzenlenen çalıştayın eğitim koordinatörlüğü YÖKAK Öğrenci Komisyonu Koordinatörü Arş. Gör. Sena Çatal, moderatörlüğü ise YÖKAK Öğrenci Komisyonu Başkanı Fatma Derya Arıkan ve Başkan Yardımcısı Nur Sena Altun başta olmak üzere komisyon üyeleri Aybüke Büyüktunçay, Beyzanur Çam, Esma Kazaz, Hasan Ak, İsmail Uzunel ve Kadir Özkan tarafından yürütüldü.
Çalıştayın açılış oturumunda Öğrenci Komisyonu Koordinatörü Arş. Gör. Sena Çatal ve Öğrenci Komisyonu Başkanı Fatma Derya Arıkan, çalıştayın amacı ve YÖKAK Dereceli Değerlendirme Anahtarı hakkında bilgilendirmeler yaptı.
Ardından beş farklı sanal sınıfta 5 modül üzerinden gerçekleştirilen ve toplam 6 saat süren programda, “Cern Teknik Üniversitesi” isimli kurgusal simülasyon etkinliği üzerinden YÖKAK Dereceli Değerlendirme Anahtarı’nın kullanımına, KİDR’in incelemesine, değerlendirme takımlarının çalışmalarına, süreçlerde dikkat edilecek hususlara ilişkin etkileşimli faaliyetler gerçekleştirildi.
Etiket:Çalıştay, kalite elçisi, KEÇ’26, öğrenci katılımı

